poniedziałek, 28 stycznia 2013

This is beggining

Witajcie na Ana Em blog ; ) Blogu o modzie, inspiracjach, poradach, a czasem także o moim prywatnym życiu ; ) W pierwszym poście chciałabym przedstawić Wam zestaw, w którym byłam na sobotniej imprezie. Niestety jeszcze wtedy nie wiedziałam, że zdjęcie wykorzystam w poście, więc nie jest ono najlepszej jakości dlatego dziś rano zrobiłam pojedyncze zdjęcia ubrań i dodatków.  Dodatkowo spinka do kołnierzyka, która jest na zdjęciu poniżej niestety podczas imprezy gdzieś mi się zapodziała, więc jej przybliżenie musiałam wyciąć z innego zdjęcia ; ) Do tej pory niestety nie znalazła się i pewnie nie mam już na co liczyć.. Trochę przykro, bo ją lubiłam! Jej zapięcie było bardzo delikatne więc to po prostu musiało kiedyś nastąpić ; )
Jakieś pytania? Chętnie dowiem się co Was interesuje ; ) a może jakiś pomysł na następny post?
Byee, zostawiam Was ze zdjęciami.

bransoletka - H&M

legginsy - H&M


torebka - Stradivarius

pierścionek - H&M

kolczyki - I am

koturny - Stradivarius

koszula - H&M

spinka do kołnierzyka - I am


2 komentarze: